جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نیم نگاه / عکس روز نشنال جئوگرافیک / بوفالو ها در آب | عکس روز نشنال جئوگرافیک
طراحی سایت ارزان و حرفه ای

بوفالو ها در آب | عکس روز نشنال جئوگرافیک

عکس روز نشنال جئوگرافیک پیش رو، نمای از گله بوفالوها در آب را نمایش میدهد که در شهر هوشی مین در کشور ویتنام قرار دارد. این بوفالوها عظیم ،قادر هستند بیش از شش پا در شانه اندازه گیری کنند و وزن تقریبی هر بوفالو حدود ۲۶۵۰ پوند میباشد.
بد نیست بدانید که خالق این تصویر زیبا سااو کی نهان CAO KY NHAN ، عکاس حرفه ای نشنال جئوگرافیک از کشور ویتنام میباشد که عکس های بسیار زیبایی را از طبیعت ویتنام خلق کرده است.

بوفالو ها در آب | عکس روز نشنال جئوگرافیک

بوفالو ها در آب | عکس روز نشنال جئوگرافیک

بوفالوی آمریکایی که در زبان انگلیسی به آن American bison میگویند نوعی گاو وحشی بومی قاره آمریکای شمالی است. بوفالوی آمریکایی حیوانیست که بیشتر در طول روز به فعالیت می‌پردازد. پوست بوفالو خصوصاً در نواحی گردن و بالاتنه پوشیده از پشمی پرپشت و قهوه‌ای رنگ است، که در فصل سرما انبوه تر و همچنین تیره تر میگردد.
طول بدن بوفالو ۲،۴۰متر (ماده) تا ۳،۸۰ متر (نر) بوده، گردنی بسیار کوتاه و سر مخروطی شکلی با شاخ هایی بلند دارد که معمولاً با ریشی انبوه پوشیده شده است. وزن گاومیش نر بالغ بر ۹۰۰ کیلوگرم میشود، که حدوداً دو برابر وزن گاومیش ماده است.
به همین دلیل از بوفالو به عنوان بزرگترین پستاندار آمریکایی شمالی یاد می شود. در هنگام دفاع و مبارزه برای تعیین رده در درون گله، گاومیش نر از شاخ های بلند و منحنی شکلش به عنوان یک سمبل قدرت بهره می برد.
غذای اصلی بوفالو (علف، چمن، خزه و سایر گیاهان) می باشند. با وجود وزن سنگین سرعت این جانور در هنگام دویدن به ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. علاوه بر این می تواند در آب نیز به خوبی شنا کند.

شما میتوانید وبلاگ گردشگری به پین را هر روز شما با عکس روز نشنال جئوگرافیک همراهی کنید و همچنین دیگر مطالب گردشگری ما را نیز مطالعه فرمائید.

طراحی سایت ارزان و حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.